Jiřina Gáliková, předsedkyně představenstva Technických služeb Slezská Ostrava:
„Výtluky se opravují dvojím způsobem. Buď tedy asfaltovým recyklátem, což je taková jednoduchá, velice rychlá a levnější oprava. Jestli se jedná o výtluk, který je třeba více opravit, to znamená asfaltovou směsí za tepla, to je obtížnější, protože je třeba osm lidí, což je zajímavé. Pak jsou komunikace, které je třeba opravit více, jsou více zalátané a oprava výtluků už by neměla smysl. To jsou celoplošné opravy.“
Ondřej Slíva (ANO), místostarosta Slezské Ostravy:
„V minulých letech jsme pro úpravu vozovek poprvé využili metodu tryskání, avšak tato metoda se dá využít pouze na méně frekventovaných ulicích, kde není nákladní doprava.“
Vzhledem k rozloze obvodu probíhají opravy výtluků i plošné opravy celoročně. Po zimě ale bývá stav vozovek nejhorší.